زهرا زهرا ، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 20 روز سن داره

زهرا دختر دوست داشتنی ما

معرفی سایت کاربردی 2

1391/4/21 14:54
نویسنده : م. احمدی
1,657 بازدید
اشتراک گذاری

سلام 

با دومین  سایت کاربردی خدمتتون هستم.

امروز سایتی را می خواهم به شما معرفی کنم به نام

www.nightingale-song.com

این سایت نتیجه تحقیقات و مطالعات چند نفر است و دارای چند بخش جذاب می باشد. در ابتدای ورد شما با قسمتی مواجه می شوید که در صورت وارد کردن نام خود و یا هرشخص دیگری و زدن کلید translate ، سایت اسم شما را با صدای بلبل ترجمه می کند  و بعد شما  می توانید آن را شنیده  و در صورت تمایل دانلود کرده و  به عنوان زنگ موبایل استفاده کنید... 

پیشنهاد می کنم حتما امتحان کنید

در قسمت دیگر و در پایین صفحه شما می توانید با مراجعه به بخش 

learn things about the day you were born

و دادن تاریخ تولد خود یا هر فرد دیگری  و با انتخاب  یکی از گزینه های در زمین  یا آسمان و یا سن شما در سیاره های دیگر را برایتان مشخص می کند

و بخش های جالب دیگر 

امیدورام از گشت و گذا ردر این سایت لذت ببرید. در صورت هر گونه سوال می توانید به  پیام خود را بگذارید. با تشکر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (21)

متین مامی ایلیا
21 تیر 91 15:14
خیلی جالب بود
مامان امیرعلی
21 تیر 91 15:39
صدای بلبله خیلی باحال بود.حتما باید بریزم رو موبایلم
مامان امیرعلی
21 تیر 91 15:40
ایول پس اینجا هم وبلاگ داریو من نمیدونسم.



عزیزم اینجا وبلاگ دوم دخترم و فقط مخصوص شکلک های مورد علاقه زهرا جونم است

وبلاگ خاطراتش همونی است که برای دخترم کامنت می ذارید
مامان امیرعلی
21 تیر 91 15:40
کدوم وبلاگه اصلیته تا همونجا بهت سر بزنمو کامنت بزارم
مریم(مامان روشا)
21 تیر 91 17:17
سلام گلی مرسی حتما" میرم نظرمو بهت میگم باید جالب باشه
مامان طاها
21 تیر 91 17:25
خیلی باحال بود مرسی
مامان امیر علی
21 تیر 91 20:44
عزیزم خوبه بد نیست جالب بوددددددددددد. موفق باشی عزیزم
مامانی درسا
22 تیر 91 0:25
ای جون مامان خیلی باحال بودشنیدن اسم درسا با اون نغمه بلبلی ..... وای خیلی خوشم اومد واسه موبایلم دانلودش کردم ممنون
مامان قند عسل
22 تیر 91 0:39
خیلی جالب بود .مرسی.
مریم(مامان روشا)
22 تیر 91 1:15
مرسی گلی خیلی جالب بود ...صدای بلبل اسم هرسمون رو دانلود کردم ولی تاریخ تولدم دادم...خیلی متوجه نشدم باید زبانم فول باشه که نیست
مامان رهام(✿◠‿◠)
22 تیر 91 11:23
فوق العادست مرضيه جون
مامان ستایش و ساجده
22 تیر 91 14:42
مرسی عزیزم حتما امتحان میکنم
مامان نیروانا
24 تیر 91 8:20
خیلی لذت بردم عزیزجان. ممنون از پست و اطلاع رسانی خوبت یه i love you ش رو از طرف من واسه خودت گوش کن
مامان زهره
24 تیر 91 9:23
سلام عزيزم چه عجب نشاني ات را برام گذاشتي.گلي متوجه شدم شما ما را لينك كردين.من هم با افتخار شما را لينك مي كنم
مامان معراج
24 تیر 91 11:47
مرسی عزیزم خیلی لذت بخش بود . خیلی باحالی
مامان امیر مهدی
26 تیر 91 2:40
قشنگ بود.راستی یه تبریک واسه برنده شدنت زهرا جونم


مرسی
مامان زهره
26 تیر 91 9:51
عزيز دلم هنر عكاسي محمد سپهر را در صفحه گذاشتم خوشحال مي شم نظراتتون را بدونم
مامان زهره
27 تیر 91 10:40
سلام دوست داري عكس هاي محمد سپهر را با عمه نشيبا ببيني .خوشحال مي شم نظراتتون را بشنوم
علي
28 تیر 91 16:55
دختر نازي داري خوشحالشدم از وبت ديدن كردم وبت هم مثل دختر قشنگه
بازم بهت سر ميزنم


لطفا در بازدید های بعدی ادرس وبلاگ خود را قراردهید. با تشکر از حضور شما
مريم
28 تیر 91 17:21
ممنون اگه ميشه بازم از اين سايتهاي جالب معرفي كنيد.


خوشحال میشیم ادرس بذارید تا ما هم از وبلاگ شما استفاده کنیم.
دخملی
10 مرداد 91 13:23
چشم الان سر میزنم............ عکس زهرا جونمو تو ویترین دیدم کلی ذوقولیم شد که انگار یه آشنایی رو تو یه جمعیت غریب دیده باشی